Branding
Co zyskujesz?
– Logo, które nie tylko dobrze wygląda, ale wprost mówi o unikalności Twojego biznesu.
– Jasno zdefiniowane kolory i typografię (czcionki), których stale używasz.
– Wprost sprecyzowany język, styl i charakter swojej marki.
– Twoja komunikacja w końcu mówi do ludzi i wzbudza w nich emocje.
– Oszczędzasz czas (i nerwy) przy każdym nowym poście, ulotce, stronie czy prezentacji.
Dlaczego powinienieś zadbać o spójny branding?
Bo spójna marka to sposób, w jaki się prezentuje, mówi i działa. To poczucie, że wszystko wizualnie gra i wprost komunikuje ideę i cele Twojego biznesu. Z brandingiem łatwiej Ci budować zaufanie, przyciągać klientów i działać z głową – a nie na czuja.
No i wreszcie nie musisz się zastanawiać czy nowy freelancer podoła i stworzy plakat/ulotki/grafiki reklamowe jak należy - spójna identyfikacja wizualna to konkretna instrukcja obsługi dla każdego marketingowca, a sama reklama staje się dzięki niej jeszcze bardziej skuteczna!