Dlaczego my?
W świecie agencji wszyscy obiecują złote góry. My? Dowożenie. Zamiast błysku dla błysku – oferujemy digital skrojony pod Twój biznes. Projektujemy strony i rozwiązania, które mają sens: estetyczne, szybkie, łatwe w obsłudze, gotowe do działania i sprzedaży.
Działamy bez ściemy i bez lania wody. Za to z wiedzą, szacunkiem i konkretnym planem.
Ok, a co to mówi o waszej pracy?
Zanim w ogóle zaczniemy cokolwiek robić, siadamy z Tobą i ustalamy jeden, nadrzędny cel:
Po co to wszystko? Po co ten sklep, po co ta strona?
Niby podobnie, ale jednak często jedno mija się z drugim.
Wiemy z autopsji, że większość agencji sprzeda Ci gotowca, byle szybko i tanio.
My wolimy pogadać o konkretach: kto jest Twoim klientem, jak podejmuje decyzje, czego szuka.
I jeśli nawet Twoja wizja za bardzo odleci w kosmos — powiemy Ci to. Bo zależy nam na pozytywnym wyniku Twojego biznesu, a nie na szybkiej sprzedaży projektu.
Nie sprzedajemy szablonów dla masówki. Szukamy sposobu, żeby to właśnie Twój sklep (albo Twoja marka) był tym, który klient zapamięta i wybierze — a nie kolejnym klonem w branżowej dżungli.
Soya Studio tworzą:
Maciej
Jestem designerem, no-code developerem i artystą wizualnym z wieloletnim doświadczeniem w różnego rodzaju projektach digitalowych i analogowych.
Poprzez wnikliwą dekonstrukcję obserwowanych zjawisk i zrozumienie prawdziwych potrzeb użytkowników tworzę rozwiązania, które przełamują utarte schematy i ułatwiają życie.
Kierując się uważnością i empatią promuję technologię wrażliwą na ludzkie potrzeby.
Cenię możliwość swobodnej, nieskrępowanej komunikacji. Wierzę, że zdrowy dystans buduje twórczą i komfortową atmosferę, która ułatwia inspirującą współpracę.
Natalia
Jestem projektantką UX oraz specjalistką ds. marketingu i strategii digitalowej. Łączę wiedzę z zakresu komunikacji, technologii i projektowania, by tworzyć rozwiązania, które realnie wspierają moich klientów.
Mam doświadczenie w pracy w dużych agencjach marketingowych w Polsce, a dzięki swojej wytrwałości i determinacji dziś działam szerzej: od koncepcji, przez projektowanie doświadczeń, po wdrażanie kampanii i narzędzi online.
W pracy stawiam na empatię, uważność i odpowiedzialność. Zamiast realizować powierzchowne założenia, wspólnie z klientami szukam najtrafniejszych dróg – takich, które wzmacniają ich markę i niosą wartość dla odbiorców. Wierzę, że nawet najmniejszy biznes zasługuje na profesjonalne wsparcie technologiczne – oferuję to, co sama chciałabym uzyskać jako klientka.